Vizualni identitet

Profesionalni dizajn vizualnog identiteta

Dizajn logotipa i vizualnog identiteta
Logotip (tržišna marka ili uslužna marka) je, kao temelj vizualnog identiteta, najutjecajniji element vizualne komunikacije te ujedno i najzahtjevniji za izradu. Osim što služi za identifikaciju, dobar logotip na jednostavan i upečatljiv način prenosi osobnost i vrijednosti organizacije ili brenda, predstavlja određen oblik garancije kvalitete usluga ili robe koju organizacije nude, te je jedan od najmoćnijih strateških i marketinških alata u biznisu. Vizualno komuniciranje je glavno obilježje suvremenih komunikacija i samo originalni identitet s jasno definiranom porukom će se izdignuti iz medijskog prosjeka.

Uključeno u uslugu:

Do 3 različita idejna rješenja logotipa

Do 3 revizije na odabranom idejnom rješenju

Prijenos prava na korištenje odabranog logotipa

Isporuka inicijalnih prijedloga dizajna u roku od 7-10 dana od prve uplate i ispunjavanja projektnog upitnika

Arhiviranje, čuvanje i zaštita digitalnih datoteka finalnog dizajna do 5 godina

Što nam je potrebno s Vaše strane:

Kontakirajte nas i ukratko opišite projekt na kojem želite da radimo.

Ispunite projektni upitnik koji ćemo poslati zajedno s ponudom, a u kojem ćete nas informirati o Vašoj tvrtki/brendu te o poruci koju želite poslati svojim kupcima i partnerima. Ako nam je potrebno dodatno pojašnjenje na određena pitanja, još ćemo Vam se javiti naknadno.

Uplatite 50% iznosa prije početka kreativnog procesa, a 50% po završetku projekta.

Nakon prezentacije prijedloga idejnog rješenja, pošaljite nam svoje mišljenje i zahtjeve za doradu (ako smatrate da su potrebni)

Odaberite logotip koji Vam odgovara

Često postavljena pitanja

Zašto je važno definirati i razumjeti ciljano tržište za koje se logotip dizajnira?

Osnovna funkcija logotipa je da Vašem brendu da identitet po kojem će se on istaknuti i razlikovati od konkurencije. Logo također publici šalje određenu poruku o osobnosti i vrijednostima brenda te tu poruku treba pažljivo formulirati, ovisno o ciljanom tržištu. Primjerice, logo lanca dućana Lidl je sasvim jednostavan i prizemljen, a i sam interijer trgovina je bazičan. To nije slučajno, već je pažljivo osmišljeno kako bi se jasno pokazala politika tvrtke: “proizvodi dostupni svakome.” Za njih bi velika greška bila da logo i vizualni identitet odiše elegancijom i profinjenošću jer takva poruka ne bi dobro komunicirala s ciljanom publikom te bi se to vrlo lako moglo negativno odraziti na poslovanje. Kako biste izbjegli takve greške, najbolje je zaposliti profesionalne dizajnere koji će uz pomoć svog iskustva i stručnosti dizajnirati logo kakav baš Vama treba.

Mogu li otkazati narudžbu logotipa?

Ako otkažete narudžbu, a već smo počeli s kreativnim procesom izrade logotipa, onda ne morate uplatiti drugih 50% dogovorene cijene, ali nemate pravo na povrat prve polovice iznosa.

Koji su uvjeti plaćanja?

Plaćanje je jednokratno za iznose do 2 500 kn. Plaćanje se vrši u dva navrata za projekte od 2 500 do 10 000 kn: 50% iznosa prije početka projekta i 50% iznosa po završetku projekta. Za projekte iznad 10 000 kn plaćanje je po dogovoru. Iznosi istaknuti na internetskim stranicama su brutto iznosi i predstavljaju ukupan trošak klijenta.

Zašto da odaberem baš vas?

Imamo dugogodišnje iskustvo rada u i sa korporacijama, brendovima i poduzetnicima tijekom kojeg smo skupili mnoga vrijedna iskustva i stekli važne uvide u funkcioniranje poslovnog svijeta, osobito u području marketinga i vizualnog i verbalnog identiteta. Osim toga, ponosimo se i kreativnošću i talentom koji uspješno prepoznaje potrebe i želje tržišta. Profesionalni smo i u ophođenju s našim klijentima te nećete morati dugo čekati na naš odgovor! Smatramo da nas sve ovo čini i više nego kompetentnima, a to nam potvrđuje i cijeli niz zadovoljnih klijenata i uspješnih suradnji.

Želim da mi osmislite vizualni identitet ili logotip. Što sad?

Javite nam se putem e-maila, Skype-a ili LinkedIn-a i u svom upitu ukratko opišite projekt na kojem želite da radimo. Nakon toga Vam u kratkom roku šaljemo službenu ponudu. Ako Vam je iznos u ponudi prihvatljiv, uplaćujete 50% iznosa i ispunjavate projektni upitnik koji će nam dati sve važne i detaljne informacije o projektu. Tu je važno ne samo da opišete aktualno stanje brenda, već i buduće planove za njegov razvoj. Upitnik se sastoji od pitanja tipa: Koje je vaše ciljano tržište? Tko su Vaši klijenti? Tko su Vaši izravni poslovni konkurenti? Po čemu se razlikujete od svojih konkurenata? itd… Nakon razrade ideje, šaljemo PDF prezentaciju idejnog rješenja na Vašu e-mail adresu u roku od 7-10 dana. Na to nam šaljete svoje mišljenje i eventualne prijedloge za doradu i izmjene u dizajnu te se na kraju stvara razrađeni finalni proizvod koji u potpunosti odgovara Vašim zahtjevima.

Mogu li dobiti povrat novca?

U svaki projekt na kojem radimo ulažemo jednak trud i entuzijazam, a s obzirom na naše višegodišnje iskustvo u dizajniranju i radu s klijentima, rezultat našeg rada je uvijek profesionalan. Znamo dizajnirati, držimo se svih dogovorenih rokova i svakom se projektu u potpunosti posvetimo pa stoga zadržavamo pravo da, ukoliko smo već započeli proces kreativne izrade, inicijalnu uplatu ne vraćamo.

Koliko je izmjena na odabranom konceptu logotipa uključeno u cijenu?

Obično radimo do 3 prepravljanja po konceptu. Već se u samom startu projekta potrudimo provesti dobru i detaljnu komunikaciju zahtjeva i potreba klijenata pa u pravilu to bude sasvim dovoljno.

Što ako mi se niti jedan predloženi dizajn ne svidi?

U izradu jednog koncepta logotipa u prosjeku ulažemo do 15 sati rada, što uključuje cijeli proces od skiciranja, digitalizacije ideje i razrade desetaka varijacija. Ako Vam se prvi koncept ne svidi, krećemo u izradu novog prijedloga logotipa na temelju Vašeg feedbacka. Prema dosadašnjem iskustvu, preko 90% klijenata prihvati jedan od ova dva prijedloga. Ako Vam se pak niti jedan od ova dva ne svidi, u praksi izrađujemo i treći prijedlog, ali se na to službeno ne obvezujemo.

Svakako proučite portfolio naših dosadašnjih radova. Tako ćete stvoriti točniju predodžbu kvalitete onoga što možete očekivati i u izradi Vašeg logotipa te odlučiti unaprijed da li Vam to odgovara ili ne.

Što sve spada pod vizualni identitet?

Vizualni identitet uključuje sve vizualne komponente brenda. Boje, tipografija, kompozicija i grafički oblici su sve vrlo važni faktori koji određuju uspješnu komunikaciju s tržištem i kupcima te moraju biti prilagođeni ciljanoj publici i slati cjelovitu i razumljivu poruku.

Posjetnice, pečati, memorandumi, kuverte i raznorazni promotivni materijali (plakati, letci, oglasi i sl.) su sve dio vizualnog identiteta koji su u stalnom kontaktu s kupcima, partnerima pa i zaposlenicima te je iznimno važno da svojim izgledom konzistentno ostavljaju dojam profesionalnosti, kvalitete i povjerenja.

Koja je razlika imeđu znaka i logotipa?

Logo ili logotip označava rješenje koje je izvedeno koristeći samo slovne znakove (tipografija), dok znak predstavlja vizualno rješenje koje koristi neki grafički element (ilustracija, ikona, crtež…). U praksi je česta i kombinacija oba pristupa: znak + logotip (tipografija).

U kojem obliku ćete dostaviti finalni logo?

Za potrebe printa logo će biti dostavljen u vektorskom .ai i .pdf formatu što će omogućiti neograničeno uvećavanje loga, a bez gubitka u kvaliteti tiska.
Za online potrebe logo će biti dostavljen u .jpg, .gif ili .png rasterskom formatu.
Svi potrebni dokumenti bit će poslani na Vašu e-mail adresu. Također, bit će arhivirani na našem serveru iduće 3 godine.

3900 kn

Izrada logotipa

Definiranje primarnih boja brenda

Horizontalna i vertikalna varijacija logotipa

Definiranje sigurnosnog područja oko logotipa

Izbor karakteristične tipografije

Posjetnica (vizitka)

Listovni papir (memorandum)

Potpis za e-mail korespondenciju

Pečat tvrtke

Poslovna mapa - fascikl ili folder - za A4 veličinu papira