Google oglašavanje

Google oglašavanje – Razvoj, implementacija, praćenje i optimizacija kampanja Google oglasa i strategije

Google oglašavanje – Razvoj, implementacija, praćenje i optimizacija kampanja Google oglasa i strategije
branding.hr vam nudi priliku da svoje poslovanje pozicionirate u vrh Google pretrage (Google oglašavanje na bazi pretrage – Google Search).

 

Oglašavanje na Google tražilici vam daje mogućnost da vašu reklamnu poruku prikažete u trenutku kada se korisnik interesira za određeni proizvod ili uslugu i pretražuje je na Google tražilici.

 

Google oglašavanje podrazumijeva plaćanje za prikazivanje rezultata na vrhu Google tražilice za određene ključne riječi. Prikazuje se oglas samo onim korisnicima koji svojim pretragama pokazuju interes za određenom uslugom ili proizvodom čime se povećava mogućnost da izvrše rezervaciju, narudžbu ili online kupnju. Plaćanje po Kliku (PPC Pay Per Click) podrazumijeva plaćanje samo onda kada je korisnik kliknuo na Vaš oglas.

Prednosti oglašavanja na Google tražilici:

Prikazivanje vašeg oglasa korisnicima u trenutku dok aktivno traže određeni proizvod/uslugu.

Napredne mogućnosti ciljanja relevantnih korisnika. Mogućnost ciljanja oglasa po određenim lokacijama (zemljama, gradovima, kvartovima ili čak unutar određenog radijusa u odnosu na vašu tvrtku ili trgovinu), ciljanje jezika i vremensko ciljanje prikazivanja oglasa.

Plaćate samo kada se ostvare rezultati. Ne naplaćuje se prikazivanje oglasa već samo kada netko klikne na vaš oglas i posjeti web stranicu ili kada vas nazove. Sami određujete svoj budžet i koliko ćete trošiti dnevno, tjedno ili mjesečno.

Mjerenje i analiza. Iznos uložen u Google oglase moguće je direktno usporediti sa očekivanim rezultatima te uz naprednu statistiku dalje optimizirati kampanje za ostvarenje maksimalnih rezultata te postizanje što većeg povrata investicije (ROI Return on Investment).

Što nam je potrebno s Vaše strane:

kontakirajte nas i ukratko opišite Vaš brend i očekivane rezultate koje želite ostvariti

ispunite projektni upitnik koji ćemo poslati zajedno s ponudom, a u kojem ćete nas informirati o Vašoj tvrtki/brendu te o proizvodu / predmetu. Ako nam je potrebno dodatno pojašnjenje na određena pitanja, još ćemo Vam se javiti naknadno

Često postavljena pitanja

Zašto da odaberem BRANDING.HR za vođenje digitalnog oglašavanja?

Imamo dugogodišnje iskustvo rada u i sa korporacijama, brendovima i poduzetnicima tijekom kojeg smo skupili mnoga vrijedna iskustva i stekli važne uvide u funkcioniranje poslovnog svijeta, osobito u području marketinga i izgradnje brendova. Osim toga, ponosimo se i kreativnošću i talentom koji uspješno prepoznaje potrebe i želje tržišta. Smatramo da nas sve ovo čini i više nego kompetentnima, a to nam potvrđuje i cijeli niz zadovoljnih klijenata i uspješnih suradnji.

Koje sve modele oglašavanja nudi Google?

Google oglašavanje na bazi pretrage – Google Search

Oglasi se prikazuju u tekstualnom obliku na vrhu stranice u rezultatima Google pretrage prema određenim ključnim riječima koje korisnik pretražuje.

Google Multimedijalni oglasi – Display Oglašavanje

Vaš oglas u obliku animiranih ili statičnih banera se može prikazivati na različitim web portalima korisnicima koje zanima vaš proizvod ili usluga.

Remarketing oglašavanje

Prikazivanje oglasa korisnicima koji su već prije posjetili vašu web stranicu te izrazili interes za vašim proizvodom / uslugom.

Youtube oglašavanje

Prikazivanje oglasa korisnicima prije početka ili za vrijeme reprodukcije video sadržaja.

Koliko je oglašavanje na Google-u isplativo?

Oglašavanje putem Google pretraživačke mreže je siguran put da zauzmete prve pozicije na Google tražlilici za ključne riječi koje odredite i koje su relevantne za Vaše poslovanje. Na taj način osiguravate posjete na vaše internetske stranice i time povečavate šansu za konverzijom (kupac kupi proizvod, kontaktira Vas ili učini neku treću akciju koja u konačnici rezultira prodajom). Oglas se naplaćuje samo u slučaju ako je korisnik kliknuo na oglas te tim činom posjetio Vaše web mjesto. Isplativost oglašavanja je mjerljiva, jer se u analizi lako usporedi iznos potrošen na oglase, broj posjetioca na vaše stranice koje su ti oglasi generirali te u konačnici broj konverzija (postavljenih ciljeva) koje su se ostvarile.

Da li postoji minimalan budžet koji je potrebno uložiti u oglašavanje na mjesečnoj razini?

Preporuča se budžet od minimalno 1500kn mjesečno, što na dnevnoj razini ispada oko 50kn.

Da li klijent ima mogućnost pregledavanja i odobravanja osmišljenih tekstualnih oglasa prije nego postanu aktivni?

Najčešće nam klijenti odobre slobodu u kreiranju oglasa bez potrebe odobravanja svake varijacije zasebno. Ti će oglasi, naravno, biti u skladu s postavljeni ciljevima oglašavanja. No u slučaju da klijent želi kontrolirati svaki pojedini oglas, to je moguće, no rezultirati će usporavanjem agilnosti vođenja kampanje.

Da li je realno za očekivati postizanje određenih rezultata nakon samo mjesec dana oglašavanja?

Google oglašavanje, odnosno PPC kampanja (Pay Per Click) je usluga koja zahtjeva vrijeme, podatke te optimiziranje kako bi se počeli ostvarivati optimalni rezultati. Klijenti mogu očekivati povećanje posjeta na web stranice već unutar 30 dana i maksimiziranje učinka oglašavanja unutar 90 dana.

Uključeno:

savjetovanje o mogućnostima oglašavanja i određivanju ciljeva kampanje na temelju vaših potreba i proračuna

analiza ciljne grupe i tržišta

osmišljavanje i izrada oglasa

dubinska traženja ključnih riječi

praćenje kampanja i optimizacija

redovito izvještavanje o kampanjama i ostvarenim rezultatima