Dizajn tiskanih materijala

Dizajn i priprema za produkciju tiskanih promotivnih materijala

Dizajn i priprema za produkciju tiskanih promotivnih materijala
Tiskani promotivni materijali nezaobilazan su dio svake uspješne marketinške kampanje. Brošura, letak, oglas ili plakat jednostavno i direktno komuniciraju postavljene ciljeve brenda potencijalnom kupcu te su vrlo efektivni u privlačenju pažnje publike. Da bi se postigla njihova maksimalna učinkovitost važno je uložiti u kvalitetan dizajn i dobro osmišljen sadržaj. Korištenjem različitih oblika tiskanih materijala brend lakše uspostavlja svoju prisutnost na tržištu, a dosljednom porukom i dizajnom stvara povjerenje i učvršćuje odnos s kupcem.
Letak

– učinkovit i relativno jeftin način oglašavanja koji omogućuje brendu da stupi u direktan kontakt s kupcima.
Brošura (do 8 stranica) – Brošure su informativnije od letka, a njihov cilj je educirati klijenta o usluzi ili proizvodu te ga potaknuti da kontaktira Vašu tvrtku.

Jumbo plakat

– Najbolji izbor za reklamiranje na otvorenom. Efektivnim dizajnom i direktnom porukom privlače pažnju prolaznika i vozača, čak i pri velikim brzinama.

Oglas

– Jednostavan i upečatljiv oglas u printanim medijima još je uvijek među najučinkovitijim marketinškim alatima koji lako dopire do ciljane publike.

Rollup banner

– Samostojeća reklama s mehanizmom uvlačenja koji osigurava zaštitu reklame tijekom transporta. Lako se prenosi i brzo postavlja te je savršena za uporabu na konferencijama, prezentacijama ili sajmovima.

Uključeno u uslugu:

Do 3 različita idejna rješenja dizajna

Do 3 revizije na odabranom idejnom rješenju

Isporuka inicijalnih prijedloga dizajna u roku od 7-10 dana od prve uplate i ispunjavanja projektnog upitnika

Arhiviranje, čuvanje i zaštita digitalnih datoteka finalnog dizajna do 5 godina

Što nam je potrebno s Vaše strane:

Kontakirajte nas i ukratko opišite projekt na kojem želite da radimo.

Ispunite projektni upitnik koji ćemo poslati zajedno s ponudom, a u kojem ćete nas informirati o Vašoj tvrtki/brendu te o poruci koju želite poslati svojim kupcima i partnerima. Ako nam je potrebno dodatno pojašnjenje na određena pitanja, još ćemo Vam se javiti naknadno.

Uplatite 50% iznosa prije početka kreativnog procesa, a 50% po završetku projekta.

Nakon prezentacije prijedloga idejnog rješenja, pošaljite nam svoje mišljenje i zahtjeve za doradu (ako smatrate da su potrebni)

Odaberite dizajn koji smatrate odgovarajućim

Često postavljena pitanja

Što je sve potrebno za dobar dizajn tiskanih materijala?

Tijekom dizajniranja letaka, brošura, plakata ili oglasa važno je znati koja poruka se tržištu želi poslati te želi li se kupce informirati, educirati, potaknuti na akciju ili nešto drugo. Također treba dizajn prilagoditi ciljanoj publici kako bi se postigao maksimalan učinak. Sadržaj treba biti jednostavan, zanimljiv i sažet te treba izbjegavati pretrpavanje nepotrebnim informacijama. Ako se koriste različiti promotivni materijali, bitno je da dizajn bude dosljedan kroz različite oblike promocije kako bi se povećala prepoznatljivost brenda ili tvrtke te stvorio odnos povjerenja s kupcem. A u konačnici je važno i da to sve bude estetski primamljivo. Nije lako sve ovo objediniti u uspješan projekt pa kvalitetan dizajner može biti od presudne važnosti za uspjeh marketinške kampanje.

Zašto mi trebaju tiskani promotivni materijali?

Oni su sjajan način za podizanje razine prepoznatljivosti brenda na tržištu. Oglasi, plakati i letci najčešće stupaju u kontakt s kupcima direktno, na način koji od kupca ne zahtijeva da on bude inicijator, već su mu informacije odmah dostupne. Njihova široka dostupnost dopire do šire publike na način na koji se putem interneta teško može zbog njegove velike zasićenosti brojnim informacijama među kojima se teško istaknuti. Dijeljenjem letaka i brošura također se može stupiti u komunikaciju s kupcima i na osobniji način te tako učvrstiti odnos brenda s kupcem.

Mogu li otkazati narudžbu?

Ako otkažete narudžbu, a već smo počeli s kreativnim procesom izrade, onda ne morate uplatiti drugih 50% iznosa dogovorene cijene, ali nemate pravo na povrat početne uplate. Ta nam incijalna uplata pokriva dio troška radnih sati koje smo već posvetili projektu.

Koji su uvjeti plaćanja?

Plaćanje je jednokratno za iznose do 2 500 kn. Plaćanje se vrši u dva navrata za projekte od 2 500 do 10 000 kn: 50% iznosa prije početka projekta i 50% iznosa po završetku projekta. Za projekte iznad 10 000 kn plaćanje je po dogovoru. Iznosi istaknuti na internetskim stranicama su brutto iznosi i predstavljaju ukupan trošak klijenta.

Zašto da odaberem baš vas?

Imamo dugogodišnje iskustvo rada u i sa korporacijama, brendovima i poduzetnicima tijekom kojeg smo skupili mnoga vrijedna iskustva i stekli važne uvide u funkcioniranje poslovnog svijeta, osobito u području marketinga i vizualnog i verbalnog identiteta. Osim toga, ponosimo se i kreativnošću i talentom koji uspješno prepoznaje potrebe i želje tržišta. Profesionalni smo i u ophođenju s našim klijentima te nećete morati dugo čekati na naš odgovor! Smatramo da nas sve ovo čini i više nego kompetentnima, a to nam potvrđuje i cijeli niz zadovoljnih klijenata i uspješnih suradnji.

Želim da mi osmislite vizualni identitet ili logotip. Što sad?

Javite nam se putem e-maila, Skype-a ili LinkedIn-a i u svom upitu ukratko opišite projekt na kojem želite da radimo. Nakon toga Vam u kratkom roku šaljemo službenu ponudu. Ako Vam je iznos u ponudi prihvatljiv, uplaćujete 50% iznosa i ispunjavate projektni upitnik koji će nam dati sve važne i detaljne informacije o projektu. Tu je važno ne samo da opišete aktualno stanje brenda, već i buduće planove za njegov razvoj. Upitnik se sastoji od pitanja tipa: Koje je vaše ciljano tržište? Tko su Vaši klijenti? Tko su Vaši izravni poslovni konkurenti? Po čemu se razlikujete od svojih konkurenata? itd… Nakon razrade ideje, šaljemo PDF prezentaciju idejnog rješenja na Vašu e-mail adresu u roku od 7-10 dana. Na to nam šaljete svoje mišljenje i eventualne prijedloge za doradu i izmjene u dizajnu te se na kraju stvara razrađeni finalni proizvod koji u potpunosti odgovara Vašim zahtjevima.

Mogu li dobiti povrat novca?

U svaki projekt na kojem radimo ulažemo jednak trud i entuzijazam, a s obzirom na naše višegodišnje iskustvo u dizajniranju i radu s klijentima, rezultat našeg rada je uvijek profesionalan. Znamo dizajnirati, držimo se svih dogovorenih rokova i svakom se projektu u potpunosti posvetimo pa stoga zadržavamo pravo da, ukoliko smo već započeli proces kreativne izrade, inicijalnu uplatu ne vraćamo.

Koliko je izmjena na odabranom konceptu dizajna uključeno u cijenu?

Obično radimo do 3 prepravljanja po konceptu. Već se u samom startu projekta potrudimo provesti dobru i detaljnu komunikaciju zahtjeva i potreba klijenata pa u pravilu to bude sasvim dovoljno.

Letak (1-2 stranice)

Brošura (do 8 stranica)

Katalog (više od 8 stranica)

Čestitka/pozivnica

Plakat

Oglas

Billboard (Jumbo plakat)

Izložbeni pano (Rollup banner)

Sredstva direktne prodaje

Osmišljavanje koncepta

Vizualno oblikovanje

Osmišljavanje sadržaja - tekstova

Snimanje fotografija

Priprema za tisak