do 3 idejna rješenja dizajna
revizije na odabranom idejnom rješenju
prijenos prava na korištenje odabranog idejnog rješenja
isporuka inicijalnih prijedloga dizajna u roku od 7-10 dana od prve uplate i ispunjavanja projektnog upitnika
arhiviranje, čuvanje i zaštita digitalnih datoteka finalnog dizajna do 5 godina
kontaktirajte nas i ukratko opišite projekt na kojem želite da radimo.
ispunite projektni upitnik koji ćemo poslati zajedno s ponudom, a u kojem ćete nas informirati o Vašem proizvodu te o poruci koju želite poslati svojim kupcima. Ako nam je potrebno dodatno pojašnjenje na određena pitanja, još ćemo Vam se javiti naknadno
uplatite 50% iznosa prije početka kreativnog procesa, a 50% po završetku projekta.
nakon prezentacije prijedloga idejnog rješenja, pošaljite nam svoje mišljenje i zahtjeve za doradu (ako smatrate da su potrebni)
odaberite dizajn koji Vam odgovara
Dobra ambalaža ili etiketa pruža kupcu sve potrebne informacije o proizvodu, štiti proizvod, estetski je privlačna, ističe se među konkurencijom te potiče kupca na kupovinu. Također je važno da je pakiranje jednostavno i praktično za uporabu. Poruka koju ambalaža prenosi o proizvodu mora biti jasna i razumljiva, a informacije na njoj moraju biti pregledne, čitke i dobro organizirane. Sve to je važno za uspostavljanje i održavanje pozitivnog odnosa kupca prema proizvodu što povećava šanse za ponovljenu kupnju. Dizajn dobre ambalaže može biti jako zahtjevan jer se u obzir ne uzima samo njena marketinška i estetska svrha, već se moraju uzeti u obzir ciljano tržište, troškovi, praktičnost, uporabne norme, materijal adekvatan za transport i sl. Za uspješnu spregu funkcije i estetike potrebno je kombinirati tehnološka, marketinška i dizajnerska znanja i vještine.
Osim što štiti proizvod, glavna funkcija ambalaže je isticanje proizvoda. Prvi kontakt koji kupac ima s proizvodom je upravo preko ambalaže ili etikete. S obzirom na to da se proizvodi na policama u trgovinama uglavnom nalaze među drugim, sličnim proizvodima, upravo je ambalaža ta koja će odvući pažnju kupca s drugih proizvoda na sebe i potaknuti ga na kupnju upravo Vašeg proizvoda. Ambalaže čiji dizajn ne odgovara vrijednostima proizvoda, koje su nepraktične za uporabu i na kojima kupac teško nalazi informacije koje ga zanimaju odbijaju kupca od kupovine. Ambalaža i etiketa stoga direktno utječu na prodaju proizvoda pa je doista važno uložiti u kvalitetnu i dobro promišljenu ambalažu ili etiketu.
Pripremite detaljne informacije o Vašem proizvodu, brendu i postojećem vizualnom identitetu. Također trebate razmisliti o dimenzijama ambalaže/etikete te o informacijama koje želite na ambalaži/etiketi istaknuti. Sve to uključuje vrstu i veličinu pakiranja, dimenzije, specifikacije proizvoda i njegov sastav, slike proizvoda te bilo koji drugi detalji koji mogu utjecati na dizajn ambalaže.
Nudimo dizajn svih tipova ambalaža, etiketa i pakiranja za prehrambene proizvode, kozmetičke proizvode, kemijske proizvode, farmaceutske proizvode, ambalaže za boce za piće, privjesnice, pasice, naljepnice, transportne kutije i sl.
Ako odustanete od suradnje, a mi smo već započeli s kreativnim procesom, ne vraćamo uplaćenih 50% iznosa, ali drugih 50% onda ne morate platiti. Vrlo rijetko nam se dešava da klijenti ne budu zadovoljni, ali ako smo suradnju već zaključili i klijent je odabrao i složio se s idejnim rješenjem, ne vršimo povrat novca.
Plaćanje je jednokratno za iznose do 2 500 kn. Plaćanje se vrši u dva navrata za projekte od 2 500 do 10 000 kn: 50% iznosa prije početka projekta i 50% iznosa po završetku projekta. Za projekte iznad 10 000 kn plaćanje je po dogovoru. Iznosi istaknuti na internetskim stranicama su brutto iznosi i predstavljaju ukupan trošak klijenta.
Javite nam se putem e-maila, Skype-a ili LinkedIn-a i u svom upitu ukratko opišite projekt na kojem želite da radimo. Nakon toga Vam u kratkom roku šaljemo službenu ponudu. Ako Vam je iznos u ponudi prihvatljiv, uplaćujete 50% iznosa i ispunjavate projektni upitnik koji će nam dati sve važne i detaljne informacije o projektu. Tu je važno ne samo da opišete svoj proizvod i aktualno stanje brenda, već i buduće planove za njegov razvoj. Upitnik se sastoji od pitanja tipa: Koje je vaše ciljano tržište? Tko su Vaši klijenti? Tko su Vaši izravni poslovni konkurenti? Po čemu se razlikujete od svojih konkurenata? itd… Nakon razrade ideje, šaljemo PDF prezentaciju idejnog rješenja na Vašu e-mail adresu u roku od 7-10 dana. Na to nam šaljete svoje mišljenje i eventualne prijedloge za doradu i izmjene u dizajnu te se na kraju stvara razrađeni finalni proizvod koji u potpunosti odgovara Vašim zahtjevima.
konzultacije vezane uz odabir odgovarajućeg tipa ambalaže, pakiranja, etikete za određeni proizvod
do 3 idejna rješenja dizajna
revizije na odabranom dizajnu
prezentacija prijedloga dizajna unutar 7-10 dana
priprema za tisak